O skutecznym pozycjonowaniu można mówić wtedy, gdy pozycjonowana strona znajduje się na najwyższych pozycjach pierwszej strony wyników wyszukiwania.
Efekty pozycjonowania są odroczone w czasie – zwykle pojawiają się po kilku tygodniach od rozpoczęcia prac. W przypadku bardzo popularnych i konkurencyjnych fraz kluczowych, wyniki uzyskujemy najdalej po kilku miesiącach. Jednocześnie utrzymanie raz zdobytej pozycji w Google wymaga dalszej codziennej, systematycznej pracy.
Wyniki wyszukiwania Google zmieniają się z dnia na dzień, dlatego tak ważne jest ich stałe monitorowanie. Naszym klientom oddajemy do użytku, dostępny 7 dni w tygodniu i 24 h/dobę system monitorowania pozycji domen - SerpMonster.pl.
Obecnie, przy tak częstych zmianach algorytmu Google, stabilne wyniki można osiągnąć jedynie poprzez długoterminową i stałą współpracę. Nasi najbardziej zadowoleni klienci, to Ci, którzy są z nami od dawna.
Koszt pozycjonowania jest uzależniony od konkurencyjności danej frazy kluczowej. Dlatego wycena jest wykonywana indywidualnie. Przed rozpoczęciem współpracy oferujemy klientom bezpłatną analizę i pomoc w doborze fraz kluczowych tak, aby przyniosły one oczekiwany ruch w serwisie i przełożyły się na realizację celów sprzedażowych.
Nszym klientom oferujemy aktualnie dwa rodzaje rozliczania:
Nie podejmujemy się pracy w rozliczaniu wyłącznie "za efekt". Model ten nie pozwala na prowadzenie efektywnych działań pozycjonerskich.
Dla e-commere oferujemy tak zwane pozycjonowanie szerokie (tzw. długi ogon, long tail), skupiające się na optymalizacji i pozycjonowaniu jak największej liczby fraz kluczowych, którymi są konkretne nazwy produktów sprzedawanych w sklepie. Odpowiednio przeprowadzone pozycjonowanie szerokie sprowadza do sklepu konsumentów już zdecydowanych na zakup danego towaru.
W pozycjonowaniu sklepów niejednokrotnie nie warto skupiać się na pozycjonowaniu drogich, ogólnych fraz kluczowych – bardziej opłacalne bywa kompleksowe pozycjonowanie na frazy związane z wszystkimi produktami dostępnymi w sklepie.
Widoczność firmy w Mapach Google może przynieść jej nowych, potencjalnych klientów. Obecnie Google promuje swoje własne usługi i na wiele zapytań lokalnych wyświetlane są właśnie wyniki z Map Google.
Dobrym przykładem jest zapytanie na frazę „kawiarnia kraków” – z ustawioną lokalizacją w wyszukiwarce Google.
Powyższy zrzut ekranu prezentuje wyniki pokazujące się użytkownikom z Krakowa. Widzimy, że promowane są strony, które są zaznaczone na mapie. Takie wyniki dodatkowo przyciągają uwagę użytkowników i często mają znacznie lepszą klikalność niż wyniki występujące pod mapą.
Dodatkowym atutem Map Google jest ich promowanie na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety), z systemem Android. Na tych urządzeniach domyślnie, po wpisaniu zapytania do Google, wyświetlane są firmy lokalne – zwłaszcza te w pobliżu lokalizacji użytkownika. Rezygnacja z widoczności w Mapach Google może się wiązać z utratą wielu nowych klientów szukających usług w swoim pobliżu.
W ramach usługi, tworzymy dla klienta nowe konto Google (do konta tego, w ramach osobnej usługi można podpiąć konta Google Analytics, AdWords), poprzez które zgłosimy firmę do Map Google. Opis firmy jest konsultowany z klientem i stworzony specjalnie na potrzeby wpisu w mapach. Istnieje możliwość dołączenia 10 zdjęć widocznych przy wizytówce, a także zaznaczenia obszaru działalności firmy. Po zgłoszeniu wizytówki do sprawdzenia przez Google, w zależności od tego, jaką metodę weryfikacji udostępniło Google, czekamy na odsyłanym nam przez klienta kod PIN otrzymany od Google. Jeżeli Google pozwala na weryfikację telefoniczną (numer telefonu klienta był już wcześniej skojarzony z adresem firmy i można potwierdzić dane za pomocą widocznego w sieci numeru telefonu), weryfikacja jest możliwa niemal natychmiast, wystarczy, że klient przekaże do nas otrzymany przez SMS kod PIN, a my wprowadzimy go w panelu Google. Nieco dłużej na kod PIN muszą poczekać klienci weryfikowani przez Google za pomocą kartki pocztowej – na kartkę taką trzeba zazwyczaj czekać około 2 tygodnie od daty wysłania zgłoszenia.
Po uwierzytelnieniu wizytówki za pomocą kodu PIN przekazujemy klientowi dane do konta Google, co zapewni klientowi możliwość swobodnej edycji danych w dowolnym momencie.
Dane jakie są nam potrzebne do zgłoszenia firmy do Google Maps:
Nie jesteś pewien, jakie słowa kluczowe do pozycjonowania będą najlepsze dla Twojej firmy? Zanim zaczniesz pozycjonować swoją stronę wypróbuj Google AdWords – odbierz od nas darmowe 250 PLN na reklamę!