Każdorazowo przeprowadzamy gruntowną analizę. Sprawdzamy czy już masz założoną wizytówkę w Google (jedną a może kilka duplikatów), jaka jest jej jakość, co można poprawić. Jeżeli nie masz jeszce założonej wizytówki, tworzymy ją dla Ciebie i od razu dajemy Ci do niej dostęp (stworzona przez nas wizytówka od razu jest Twoją własnością).
Oczywiście, ze tak!Widoczność firmy w Mapach Google może przynieść jej nowych, potencjalnych klientów. Obecnie Google promuje swoje własne usługi i na wiele zapytań lokalnych wyświetlane są właśnie wyniki z Map Google.
Dobrym przykładem jest zapytanie na frazę „kawiarnia kraków” – z ustawioną lokalizacją w wyszukiwarce Google.
Powyższy zrzut ekranu prezentuje wyniki pokazujące się użytkownikom z Krakowa. Widzimy, że promowane są strony, które są zaznaczone na mapie. Takie wyniki dodatkowo przyciągają uwagę użytkowników i często mają znacznie lepszą klikalność niż wyniki występujące pod mapą.
Dodatkowym atutem Map Google jest ich promowanie na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety), z systemem Android. Na tych urządzeniach domyślnie, po wpisaniu zapytania do Google, wyświetlane są firmy lokalne – zwłaszcza te w pobliżu lokalizacji użytkownika. Rezygnacja z widoczności w Mapach Google może się wiązać z utratą wielu nowych klientów szukających usług w swoim pobliżu.
W ramach usługi, tworzymy dla klienta nowe konto Google (do konta tego, w ramach osobnej usługi można podpiąć konta Google Analytics, AdWords), poprzez które zgłosimy firmę do Map Google. Opis firmy jest konsultowany z klientem i stworzony specjalnie na potrzeby wpisu w mapach. Istnieje możliwość dołączenia 10 zdjęć widocznych przy wizytówce, a także zaznaczenia obszaru działalności firmy. Po zgłoszeniu wizytówki do sprawdzenia przez Google, w zależności od tego, jaką metodę weryfikacji udostępniło Google, czekamy na odsyłanym nam przez klienta kod PIN otrzymany od Google. Jeżeli Google pozwala na weryfikację telefoniczną (numer telefonu klienta był już wcześniej skojarzony z adresem firmy i można potwierdzić dane za pomocą widocznego w sieci numeru telefonu), weryfikacja jest możliwa niemal natychmiast, wystarczy, że klient przekaże do nas otrzymany przez SMS kod PIN, a my wprowadzimy go w panelu Google. Nieco dłużej na kod PIN muszą poczekać klienci weryfikowani przez Google za pomocą kartki pocztowej – na kartkę taką trzeba zazwyczaj czekać około 2 tygodnie od daty wysłania zgłoszenia.
Po uwierzytelnieniu wizytówki za pomocą kodu PIN przekazujemy klientowi dane do konta Google, co zapewni klientowi możliwość swobodnej edycji danych w dowolnym momencie.
Dane jakie są nam potrzebne do zgłoszenia firmy do Google Maps: