+48 796 800 088
USŁUGI

GOOGLE ADWORDS

Reklamy Google Adwords, czyli linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, to gwarancja dotarcia z ofertą do osób, które są nią rzeczywiście zainteresowane. Innymi słowy, w przeciwieństwie do np. kampanii banerowych, reklamy Adwords są kierowane ściśle na grupę docelową.

 

  • Nasze kampanie reklamowe są tworzone i obsługiwane przez Certyfikowanych Specjalistów Google AdWords
  • Zapewniamy pełną integrację kampanii z narzędziem analitycznym Google Analytics
  • Dobieramy indywidualnie odpowiednią strategię i typ reklam, który pozwoli osiągnąć najlepsze w danym przypadku efekty
  • Nieustannie optymalizujemy kampanię pod kątem maksymalizacji ROI (zwrotu z inwestycji)
  • Profesjonalne raportujemy efektywność prowadzonych kampanii reklamowych
  • Posiadamy wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych Google AdWords
  • Jeżeli jeszcze nie reklamowałeś swojej strony za pomocą Google AdWords – doładujemy Twoje nowe konto Google AdWords kuponem promocyjnym o wartości 250zł na start!

Kampanie reklamowe są tworzone i obsługiwane przez Certyfikowanych Specjalistów Google AdWords, co daje naszym klientom gwarancję jakości i maksymalnego wykorzystania powierzonego budżetu.

kupon Google AdWords

Jeśli jeszcze nie korzystałeś z usług Google AdWords i nie posiadasz konta AdWords mamy dla Ciebie specjalną ofertę – kupon o wartości 250zł. Kwota ta zostanie dodana do Twojego konta kampanii po wykorzystaniu 100 zł budżetu.

reklamy Google AdWords

Reklamy Google Adwords docierają do internautów, gdy ci wyszukują pojedyncze słowa lub wyrażenia (tzw. słowa kluczowe), lub przeglądają strony internetowe o tematyce związanej z działalnością Twojej firmy. Twoje reklamy mogą być wyświetlane w wyszukiwarce Google i w witrynach partnerskich Google. Dzięki określaniu maksymalnych stawek za kliknięcie (ang. cost-per-click, CPC), płacisz tylko za kliknięcia reklam przez internautów, a nie za wyświetlenia reklam.

Jakie są zatem zalety i możliwości? Oto kilka z nich:

  • Szeroki wachlarz typów reklam – tekstowe, graficzne, video, listy produktów (PLA)
  • Określanie zasięgu kampanii – geolokalizacja, tematyka, konkretne witryny
  • Określanie grupy docelowej (targetowanie) – pod względem zainteresowań, danych demograficznych
  • Remarketing – docieranie do użytkowników, którzy już kiedyś odwiedzili Twoją stronę lecz np. nie dokonali zakupu/kontaktu
  • Śledzenie ustalonych samodzielnie współczynników konwersji
  • Pełna kontrola wydatków – Ty decydujesz, ile dokładnie wydasz na reklamy – co do złotówki!

W Google Adwords płaci się za kliknięcia w reklamę, a nie za wyświetlenia reklamy. Oznacza to, że zapłacisz jedynie za efekty, czyli wejścia na swoją stronę internetową. System reklamowy Google Adwords jest niezwykle elastyczny i umożliwia, między innymi, ustalenie dowolnej wysokości miesięcznego lub dziennego budżetu, szybkie zatrzymanie wyświetlania reklam (np. na czas świąt, urlopu itp.), zwiększenie lub zmniejszenie budżetu w dowolnym momencie. Dzięki integracji z kontem Google Analytics możemy swobodnie sprawdzać zaawansowane statystyki strony i zweryfikować, jak część wejść na stronę to efekt kampanii Google Adwods.

Model ten składa się z dwóch elementów:

  1. Wielkość budżetu przeznaczonego na wykupienie kampanii w Google (ustalana przez klienta po otrzymaniu rekomendacji wielkości budżetu).
  2. Prowizja agencyjna, czyli koszt związany z opracowaniem, prowadzeniem i raportowaniem kampanii (ustalana indywidualnie; zaczyna się już od 100 PLN netto miesięcznie).
NAPISZ DO NAS

Podaj nam adres strony www, a my przegotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę!

Proszę o kontakt
Moja firma
Interesuje mnie

NAPISZ DO NAS

Chcesz pozyskać nowych klientów?
Pomożemy Ci do nich dotrzeć.
Wypełnij formularz,
a skontaktujemy się z Tobą:

Lub zadzwoń:
tel. +48 796 800 088

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.×